وبلاگ

امداد خودرو در شاهین ویلا

امداد خودرو در شاهین ویلا

امداد خودرو در شاهین ویلا یکی از مناطق تحت پوشش امداد خودرو کرج است. شاهین ویلا در منطقه 6 کرج واقع شده است و دارای 4 شهرک اصلی است. شهرک ظفر، 350 متری، گلها و یاس از شهرک های شاهین ویلا هستند.

فرقی نمی کند که در کدام منطقه کرج باشید امداد خودرو در حصارک، فردیس، باغستان و غیره خدمات ارائه می دهد.

زمانی که اتومبیل ما دچار صدمه می شود نمی توانیم آن را رها کرده و با خودرویی دیگر به مسیر خود ادامه دهیم در چنین مواقعی می بایست سریعا با اپ امداد مدرن کرج تماس بگیریم و خدمات لازم را دریافت کنیم.

اپ امداد کرج چه خدماتی را ارئه می دهد؟

تقریبا همه امداد خودرو ها، خدمات مشابهی را ارائه می دهند. اتو امداد کرج هم خدمات ویژه ای را با کیفیت بالا به شهروندان البرزی در تمام مناطق ارائه می دهد. در ادامه به شرح و تفضیل این خدمات می پردازیم.

  • پنچرگیری سیار در محل
  • سوخت رسانی سیار
  • بکسل کردن و یدک کشی خودور
  • انتقال سرنشینان سانحه دیده به محل مناسب
  • تغمیر خودرو در محل حادثه
پنچرگیری سیار شاهین ویلا

چرا لاستیک ها پنچر می شود؟

عوامل مختلفی روی پنچری خودرو موثر است. عمر مفید لاستیک ها مشخص است و احتمال کم باد شدن لاستیک های قدیمی بیشتر است. در کل عوامل مختلفی روی عمر لاستیک ها موثر است :

  • لاستیک یک وسیله مصرفی است و هرچقدر مسافت بیشتری را طی کنیم احتمال خوردگی لاستیک و فرسودگی آن بیشتر است و از طول عمر آن کاسته می شود.
  • گاهی پیش می آید که مجبوریم در جاده های سنگلاخی رانندگی کنیم. جاده های ناهموار که دارای سنگ و غیره هستند احتمال پنچری را افزایش می دهند هرچند لاستیک ها هم نو باشند.
  • گرما و سرما و شرایط آب هوایی آیتم دیگری است که بر طول عمر لاستیک ها موثر است. منقبض و منبسط شدن لاستیک ها از طول عمر آن ها می کاهد.

پنچر گیری سیار در محل

زمانی که لاستیک های خودرو پنچر می شود. ادامه دادن به حرکت خودرو یا غیر ممکن خواهد بود یا در صورت امکان حرکت بسیار کار خطرناکی است و ممکن است جان سرنشینان خودرو به خطر بیفتد.

آپاراتی سیار یکی از خدمات 24 ساعته مرکز امداد خودرو در شاهین شهر است. پنچر گیری هم می تواند در محل، انجام شود و هم می توان با یک یدک کش مناسب خودرو را به اولین تعمیرگاه یا نمایندگی منتقل کرد

سوخت رسانی سیار توسط امداد خودرو شاهین ویلا

خدمات سوخت رسانی سیار مرکز امداد خودرو کرج، 24 ساعته است و هر زمان مه نیازمند سوخت رسانی باشید در اسرع وقت انجام میگیرد. سوخت ها معمولا به دو صورت سوخت  های معمولی و سوپر ارائه می شود که بنزین سوپر از کیفیت بالاتری برخودار است. هر دو نوع بنزین توسط امداد رسان های ما عرضه می شود.

بکسل کردن و یدک کشی خودور

زمانی که امکان تعمیر خودرویی در محل وجود نداشته باشد. می بایست آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کرد و شروع به تعمیر آن نمود. در چنین مواردی  بسته با نوع خودرو از یدک کش های جرثقیل یا نیسان و وانت برای انتقال خودرو انجام می شود.

انتقال سرنشینان سانحه دیده به محل مناسب

زمانی که خودرو ای دچار صدمه می شود یا معیوب می گردد. چنانچه تعمیر خودرو به طول بینجامد. و یا نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه باشد. سرنشنیان خودرو می بایست به محل مناسبی منتقل شوند. یکی از خدمات امداد خودرو در ویلاشهر انتقال سرنشینان به محلی مناسب و امن با امکانات آسایشی و رفاهی است.

تغمیر خودرو در محل حادثه

زمانی که با نمایندگی امداد خودرو در ویلاشهر تماس می گیرید. پشتیبان های ما شرح حالی از شما دریافت کرده و در اختیار تعمیرکار قرار می هند. و سپس تعمیرکار را به محل اعزام می کنند. گرفتن شرح حال به مجهز بودن تعمیرکاران کمک می کند. تعمیرکار اعزامی پس ار عیب یابی، قطعات معیوب را تعمیر می کند و در صورت نیاز قطعات معیوب را با قطعات با کیفیت تعویض می کند. در صورتی که امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشته باشد، خودرو را به تعمیرگاه یا نمایندگی منتقل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *